za zdravlje, a i više

10.04.2006., ponedjeljak

Treba li Vašem tijelu DETOKSIKACIJA?

§ Kada ste posljednji put pretjerali s alkoholom i bili lagano pripiti?

a) Jučer. Dvije čaše bijelog vina za aperitiv! A kako ne jedem kikiriki…

b) Prošlog mjeseca Ivana je priredila tulum pod maskama. A ja sam imala veliki sombrero i pronašla tekilu…

c) Na dočeku Nove godine, 1996. Malo sam se raspustila. Bez problema sam popila dvije čaše vina i jedan daiquiri.



§ Najdraže vam je povrće…?

a) Na tuđem tanjuru. Koje je, po mogućnosti, što dalje od moga… A ako baš moram, neka bude… u hamburgeru.

b) Kuhano na pari, s maslinovim uljem, češnjakom, začinima… I pohanom piletinom.

c) Kuhano u vodi, bez soli, bez umaka… Nekima je to bljutavo, ali ja bih ga mogla jesti dok se ne raspuknem.



§ Vaša tjedna sportska aktivnost svodi se na… ?

a) Ups! Preintimno pitanje…

b) Dvadesetak minuta hoda svakog dana, plus ne vozim se dizalom… Ah, da – obožavam plesati dok se tuširam.

c) Dva sata vježbanja u fitness-klubu. A do kluba idem pješice.



§ Između dva obroka priuštite si…?

a) Svašta, pa tada mi je najdraže jesti!

b) Samo malu užinu… Jednu ujutro i jednu popodne.

c) Između obroka se ne jede. Naučite to već jednom!



§ Kad ste se posljednji put stvarno razbjesnili?

a) Jutros… Bio je zastoj, čekala sam sat vremena u gužvi; padala je kiša; a kad sam došla u ured, u faksu nije bilo papira, a nitko ni da bi se pomaknuo… Urlala sam!

b) Prije petnaest dana. Ostavila sam najdražu vestu na fotelju, a moj je mačak legao na nju. Uspjela sam se suzdržati. Pa, otkud bi on znao…

c) Verbalni ili fizički obračun nije rješenje.



§ Kad se osjećate umorno?

a) Zimi, čim se probudim…

b) Tu i tamo svlada me umor: prije ručka, predvečer, ujutro kad se vratim iz diskokluba…

c) Nakon subote koju provedem tražeći po dućanima tamnosmeđe čarape…



§ Dvadesetog siječnja trebate održati predavanje…

a) Već dugo o tome razmišljam. Pozabavit ću se time devetnaestog navečer…

b) Rokovi me izluđuju… Počet ću puno ranije, dok još nikog nema, pa završiti sat ranije.

c) Sve sam već detaljno isplanirala u Excellu.



§ Što mislite o pet komada sezonskog voće ili povrća na dan?

a) Može li se umjesto toga juha od pet vrsta povrća?

b) Trudim se… Ali nije dobro ni pretjerivati, zar ne?!

c) To je moj cilj. I pridržavam ga se!



§ Znate li kakav je vaš tip kože?

a) Nepopravljiv. Sjaj, prištići, crvenilo… Čisto savršenstvo!

b) Promjenjiv… Ovisno o noći prije.

c) Da pokucam… Mekana i vrlo nježna! Poput mene!



§ Kako spavate?

a) Kad napokon uspijem zaspati, čvrsto spavam… Ali tad se najčešće već moram ustati.

b) Katkad se vrtim po krevetu, ali uglavnom spavam dobro.

c) U spavaćici. I bez buđenja, do jutra. U istoj poziciji, pravilno dišem i lijepo sanjam!







- 15:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi